.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چه کسانی بيشتر سکته مي‌کنند؟

به گفته متخصص قلب وعروق، نوع شخصيت افراد در بروز بيماري هاي قلبي موثر است به طوري که افراد عجول و منضبط بيشتر سکته قلبي را تجربه مي کنند.

دکتر منوچهر قهرماني گفت: نوع شخصيت و رفتار افراد علاوه بر ساير عوامل موثر در بروز بيماري‌هاي قلبي در اين بيماري موثر است به نحوي كه افراد عجول و منضبط که در انجام کارها شتاب مي‌ورزند و داراي حساسيت و خودخوري هستند نسبت به افرادي که خونسرد و وقت شناس هستند، بيشتر دچار بيماري‌هاي قلبي مي شوند.

وي گفت: همچنين افراد عجول بنا بر استرس بيشتري که از محيط دريافت مي کنند، معمولا دخانيات بيشتري نيز مصرف مي کنند که اين مساله باعث مي‌شود آمادگي بيشتري براي ابتلا به خطرات حمله قلبي داشته باشند.

به گفته وي، کسي که در همه عمر سه نخ سيگار کشيده باشد 3 برابر کسي که سيگار نکشيده در معرض سکته قلبي قرار دارد.

دکتر قهرماني تاکيد کرد: متاسفانه زمينه بروز سکته در کشور ما در حال حاضر از دوران کودکي آغاز مي شود. نوع بازي کودکان که منجر به کمبود تحرک در آنها شده و الگوي تغذيه کودکان که با باورهاي غلط به افزايش چاقي آنها انجاميده است، شرايط سکته قلبي را در بزرگسالي ايجاد مي کند.
دکتر قهرماني براي پيشگيري و کاهش سکته هاي قلبي بر تغيير الگوي تغذيه ، ورزش و تحرک و مقاومت در برابر استرس ها و فشار هاي عصبي تاکيد کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.